torstai 22. marraskuuta 2012

Heipparallaa taas!

Viikko on vierähtäny ja mitään ihmeellistä ei oo tapahtunut! eli tylsää tavis elämää! ;) Mä oon koko tän viikon tehny niskalimassa yötäpäivää mun päättötyötä ja NYT se on valmis!!! uskokaa tai älkää! tää fiilis on aika ihana :) Heinillä tosi ehkä vähän toisenlaiset tuntemukset.. huomenna sillä alkaa koeviikko ja viime vkloppu meni Oulussa ja nyt tuleva Tampereella! Mä siis yritän taas parahaani mukaan huolehtia hepoista!

Tänään meillä on Elsen valmennus, jossa kavaletteja ja vähän hyppyjä! Mä meen siis Tuksulla ja Conen uusi vuokraaja tulee sillä, kun Heinin kiirehdittävä koulusta töihin! Hepat ollu tän koko viikon hyviä ratsastaa PAITSI Tuksu eilen! Oli aivan kiinni vasemmalla! Kun ravailin alku raveja niin maneesiin tuli ratsukko joka vahingossa samalla kaato tuolin niin Tuksu muka pelkäs sitä päätyy loppu ridauksen ajan! ihanaa! Tänään siis toivottavasti paremmalla menestyksellä :)

Sain tänään sähköpostiin Iso Smileltä tiedon, että tänään Kiitospäivän ja Iso Smilen 6vuotis päivän kunniaksi 5€ alennus kaikista yli 28€ tilauksista! Kannattaa siis käyttää tarjous hyväkseen! Mun on pitäny pitkään tilata mut ehkä nyt viimein! facebookissakin niillä joka viikko arvontoja tällä viikolla mm. uusi Lady Gagan hajuvesi! Tykkäilkää siis myös siellä jos tykkäätte tuotteista :)


Tiistaina oli ihan hirvee päivä kun nukuin aamulla pommiin, oli vaativa ja raskas 6h luento koulussa ja suoraan koulusta työhaastattelu! Mut jeeee sain sen työn! :) Illalla käytiin vielä syömässä Oklahomassa <3 isin nimppareiden kunniaks! Siellä oli vaihtunut ruokalista! Käykää siis kurkkaamassa se netistä ja kokeilemassa paikan päällä ;)

Tässä pika kuulumiset! Palaan vielä myöhemmin tänään tai viikonloppuna viimeistään! Nyt tää tyttö lähtee koulun penkiltä viikonlopun viettoon ja jos vaikka kävis katsastaa jos sattuis olemaan vapaa kasvohoito aika tässä kun kotiin päin oon menossa!

Hauskaa viikonloppua kaikille!! :)

xx Hendu




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti